عصر خودرو

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد؛

بازگشت «های وب» پس از واکاوی تفاهم نامه دوسویه

عصر بازار- بعد از انتشار خبری مبنی بر عقد تفاهم نامه میان شرکت های «های وب» و «پارس آنلاین»، نماد شرکت داده گسترعصرنوین با توجه به تعدیل در پیش بینی سود متوقف شد. بر همین اساس و به منظور بررسی بیشتر از سوی نهاد ناظر، نماد این شرکت از ششم آبان ماه تاکنون متوقف است.

بازگشت «های وب» پس از واکاوی تفاهم نامه دوسویه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، وحید روشن قلب، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگویی از برگزاری جلسه کاری با مدیران ارشد "های وب" در روز گذشته خبر داد.

    وی در این زمینه بیان کرد: خوشبختانه در این جلسه توانستیم وضعیت فعلی شرکت را برای بازگشایی بررسی کنیم.

    روشن قلب افزود: در این جلسه تفاهم نامه شرکت مذکور با پارس آنلاین بطور کامل مورد بررسی قرار گرفت. در این خصوص مدیران "های وب"، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه دادند تا نهادناظر با دید بهتری در خصوص بازگشایی این نماد تصمیم بگیرد.

    رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه با اشاره به مشخص نبودن زمان بازگشایی این نماد گفت: سازمان این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد که در صورت انتقال پارس آنلاین رعایت قوانین مربوط صورت گرفته باشد. در نتیجه نمی توان زمان مشخصی را برای بازگشایی این نماد در نظر گرفت.

    وی همچنین افزود: نهاد ناظر در خصوص قراردادهای  USO شفاف سازی کرده و در این زمینه شرکت مذکور مشکلی در صورت های مالی ندارد. 

    گفتنی است شرکت «های وب» با سرمایه 400 میلیارد تومانی و با اصلاح پیش بینی در آمد سال مالی اسفند جاری، سود 386 ریالی هر سهم را با 10 درصد افزایش ، 426 ریال اعلام کرده است. همچنین این شرکت در اخرین اقدام خود اعلام کرده است 100 درصد از سهام پارس آنلاین را خریداری کرده است.

    برچسب ها