عصر خودرو

مدیرعامل بانک قوامین عنوان کرد:

اثرات کاهش نرخ سود سپرده‌ها

آرامش در نظام بانکی

عصر بازار- مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به برقراری ثبات در عملکرد نظام بانکی پس از کاهش نرخ سود سپرده‌ها، بیان داشت: بانک‌ها شرایط بهتری برای تنظیم منابع و مصارف خود به دست آورده‌اند.

اثرات کاهش نرخ سود سپرده‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، غلامحسن تقی نتاج  با اشاره به عملکرد 6 ماهه بانک قوامین و با بیان اینکه روند رشد عملکرد این بانک در سال جاری نیز مانند سال گذشته ادامه داشته است، گفت: در عین حال، ثبات بیشتر و بهتری نیز در منابع و مصارف داشتیم.

    مدیرعامل بانک قوامین به ابلاغیه یازدهم شهریورماه سال جاری بانک مرکزی در زمینه کاهش نرخ سود سپرده های بانکی اشاره کرد و اظهارداشت: بیشتر بانک ها تابع این بخشنامه بودند و از اینرو در دو ماه گذشته، شاهد ثبات مناسبی در عملکرد نظام بانکی کشور هستیم.

    وی تصریح کرد: ادامه این روند می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای نظام بانکی باشد و به دلیل اینکه بانک ها می توانند در منابع خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند، می توانند مصارف را نیز متناسب با آن تنظیم کنند.

    نتاج ادامه داد: بانک قوامین با همکاری 8000 نفر از کارکنان خود در 80 نقطه عملیاتی کشور توانسته سهم خود را از منابع حفظ کند. وی خاطرنشان کرد: هر چند ما در بانک قوامین رشد بسیار بالایی را نسبت به سال گذشته نداشتیم، ولی رشد طبیعی بانک حفظ شده است.

    برچسب ها