عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه "وامید"

عصر بازار: شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۹۴ مبلغ ۸ هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۹۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه "وامید"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30 مهر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سه ماهه سوم امسال مبلغ 8 هزار و 940 میلیارد و 866 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 8 هزار و 870 میلیارد و 103 میلیون ریال محاسبه شد.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای متفرقه اضافه شد و پس از کسر مالیات از آن،سود خالص به مبلغ 8 هزار و 904 میلیارد و 355 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 297 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 13 هزار و 413 میلیارد و 810 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها