عصر خودرو

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت:

خسروتاج در ریاست سازمان توسعه تجارت ایران ابقا شد

عصر بازار- با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مجتبی خسروتاج به عنوان معاون صادراتی وزیر منصوب و در سمت خود به عنوان رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا شد.

خسروتاج در ریاست سازمان توسعه تجارت ایران ابقا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شاتا، متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به مجتبی خسروتاج به این شرح است:
    با توجه به سوابق علمی و عملی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی و تجاری خصوصاً در حوزه صادرات به موجب این حکم به سمت «معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران» منصوب می‌شوید.
    امید است با اتکال به خداوند متعال و در نظر داشتن اهمیت بسزای توسعه تجارت در شاخص‌های اقتصادی، بازاریابی و عرضه پایدار محصولات تولیدی صادرات محور به بازارهای هدف و اعمال کنترل و نظارت بر واردات محصول با تأکید بر حمایت و رقابت پذیری تولیدات داخلی و تشکیل و حمایت از کنسرسیوم‌های تجاری و صادراتی و تشکل‌های صنفی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های صاحبنظران و فعالان این عرصه و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های دیپلماسی تجاری و با تأمین امکانات حمایت از صادرات غیر نفتی با همکاری و تعامل سازنده‌ای که سایر معاونان محترم و رؤسای سازمان‌های تابعه با شما معمول خواهند داشت، شاهد بروز تحولات اساسی در این حوزه و تداوم رونق تولید و کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد و دائم و دستیابی به ایجاد و استمرار تراز مثبت تجاری کشور باشیم.
    امیدوارم با اتکال به درگاه حضرت حق و در سایه توجهات ائمه طاهرین (سلام الله علیه) در انجام وظیفه خطیر که به عهده دارید موفق و مؤید باشید.
    محمد شریعتمداری

    برچسب ها