عصر خودرو

مدیرعامل پست بانک خبر داد؛

تأمین مالی ۱۵ هزار میلیارد ریالی از فعالان بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات

عصر بازار- مدیرعامل پست بانک ایران گفت: امسال تا نیمه نخست آبانماه بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در قالب پرداخت تسهیلات و ایفای تعهدات توسط این بانک برای فعالان بخش های فناوری ارتباطات و اطلاعات تأمین مالی شده است.

تأمین مالی ۱۵ هزار میلیارد ریالی از فعالان بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا, «خسرو فرحی» روز دوشنبه افزود: تاکنون در راستای کمک به شرکت‌های دانش بنیان و رونق فعالیت ها و کسب و کارهای فناوری اطلاعات (IT) و فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) بیش از هشت هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به آنان پرداخت شده و بیش از شش هزار و 500 میلیارد ریال نیز در قالب تعهدات و انواع ضمانت نامه به ذینفعان واگذار شده ‌است.
    وی گفت: این بانک به ‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده بانکدار کشور، همواره با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه کسب‌ وکارهای این بخش استقبال کرده و تسهیلات مربوطه را با شرایطی آسان به متقاضیان پرداخت می‌کند.
    محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم در نمایشگاه تله کامپ 2016 ایران درباره پست بانک گفت: این بانک قابلیت های بسیار زیادی برای ارائه خدمات متنوع بانکی دارد و با توجه به مأموریت جدید آن به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاهد تحول های خوبی در خدمت رسانی آن خواهیم بود.

    برچسب ها