عصر خودرو

در نیمه نخست امسال رخ داد،

پوشش ۱۰۲ ریالی سود به ازای هر سهم صنایع کاغذ سازی کاوه

عصر بازار: شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

پوشش ۱۰۲ ریالی سود به ازای هر سهم صنایع کاغذ سازی کاوه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه صورت های مالی نیمه نخست سال مالی 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در شش ماهه یاد شده مبلغ 110 میلیارد و 370 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 16 میلیارد و 288 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری، عمومی کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 6 میلیارد و 971 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره هزینه های مالی و مالیات کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص به مبلغ 10 میلیارد و 211 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 102 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 50 میلیارد و 681 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها