عصر خودرو

فردا انجام می‌شود؛

عرضه بلوک ۱۳ درصدی سرمایه‌گذاری ملی ایران

عصر بازار- سازمان خصوصی‌سازی، فردا سه شنبه بلوک ۱۳ درصدی سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران را از طریق بورس اوراق بهادار واگذار می‌ کند.

عرضه بلوک ۱۳ درصدی سرمایه‌گذاری ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، بلوک 13.02 درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران(سما) فردا و در آخرین روز آبان امسال به ارزش کل پایه 1914 میلیارد و 34 میلیون و 859 هزار و 100 ریال توسط سازمان خصوصی سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

    این بلوک 13.02 درصدی، 911 میلیون و 455 هزار و 171 سهم شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران را شامل می‌شود که به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه 49 درصد به شرط آن که از مبلغ 2100 ریال کمتر نباشد روی میز فروش می‌رود.

    همچنین مبلغ سپرده شرکت در این مزایده 57 میلیارد و 421 میلیون و 45 هزار و 773 ریال تعیین شده است و خریدار باید 40 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد طی 20 روزکاری پس از قطعیت معامله به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز کند و بقیه را در مدت 2 سال به صورت قسطی بپردازد.

    گفتنی است سرمایه‌گذاری مستقیم یا مشارکت در ایجاد، توسعه و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی شرکت های خدماتی، موسسات کارگزاری، خرید و فروش سهام شرکت های تولیدی و خدماتی و ... عنوان مهمترین فعالیت های شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

    برچسب ها