عصر خودرو

حسابرسی نشده اعلام شد؛

انتشار عملکرد مهر ماه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

عصر بازار: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۹۴ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه میلیون به مبلغ سه میلیون واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی شناسایی نکرد.

انتشار عملکرد مهر ماه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 177میلیارد و 504 میلیون ریال و ارزش بازار چهار هزار و 67 میلیارد و 11میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 135 میلیون ریال افزایش یافت و به سه هزار و 177 میلیارد و 639 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن معادل 334 میلیارد و 10 میلیون ریال کاهش یافت و به چهار هزار و 336 میلیارد و یک میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "خگستر" در مهر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه میلیون و مبلغ سه میلیون واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی شناسایی نکرد و در همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 138 میلیون ریال واگذار کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها