عصر خودرو

توسعه همکاری درزمینه انرژی محوردیدار سفیرایران و وزیرنفت وانرژی نروژ

عصر بازار- «محمدحسن حبیب اله زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ و «تریه ساویکنس» وزیر نفت و انرژی نروژ پیرامون همکاری در زمینه نفت و گاز و انرژی‌های تجدید پذیر مذاکره کردند.

توسعه همکاری درزمینه انرژی محوردیدار سفیرایران و وزیرنفت وانرژی نروژ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، حبیب اله زاده درجریان این دیدارضمن اشاره به ظرفیت‌های کشورمان درحوزه نفت و گاز، برنامه‌ های وزارت نفت برای اجرای طرح‌های کلان و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه را برشمرد و آمادگی کشورمان برای بهره‌گیری از تجربه ، دانش فنی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های نروژی را اعلام داشت.
    «تریه ساویکنس» وزیر نفت و انرژی نیز در این دیدار مراتب تسلیت خود به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله استان کرمانشاه را اعلام و با خانواده آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی نمود.
    وی با اشاره به سفر هیئت وزارت نفت نروژ به تهران و برگزاری موفق سمینار مشترک در حوزه نفت و گاز در اواخر سال گذشته، از گسترش حضور شرکت‌های نفت و گاز نروژی در ایران استقبال نمود. وزیر نفت و انرژی نروژ همچنین به تأسیس دفتر موسسه انرژی نروژ در تهران اشاره و آن را گام مثبتی در رابطه با توسعه همکاری‌های فی‌مابین در حوزه نفت و گاز و انرژی‌های تجدید پذیر ارزیابی نمود.

    برچسب ها