عصر خودرو

هر ایرانی چقدر یارانه دریافت کرده است؟

عصر بازار- از ابتدای واریز یارانه در آذر ماه سال ۸۹ تا پیش از هشتاد و یکمین مرحله واریز یارانه هر ایرانی مبلغ ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.

هر ایرانی چقدر یارانه دریافت کرده است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی در آبان ماه سال جاری یک روز زودتر و در بامداد (پنجشنبه 24 آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

    مبلغ یارانه این ماه همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار بوده است.

    علاوه بر یارانه‌ها افزایش حداقل مستمری خانوارهای مدجویان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز در پایان هفته اخیر واریز شد.

    یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون به مردم پرداخت می شود که تا کنون هشتاد و یک مرحله یارانه نقدی به ارزش 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

    همچنین دولت ماهانه 34 هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎ کند که حدود 20 هزار میلیارد ریال آن از محل افزایش قیمت‎‎ها تامین و مابقی براساس قانون از بودجه عمومی برداشت می‎‎شود.

    گفتنی است، از ابتدای واریز یارانه در آذر ماه سال 89 تا پیش از هشتاد و یکمین مرحله واریز یارانه هر ایرانی مبلغ 36 میلیون و 400 هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.

    برچسب ها