عصر خودرو

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت :

برای ایجاد ظرفیت جدید در تولید کشور، نیاز به کمک مالی دولت داریم

عصر بازار- عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال با تزریق ۳۵ هزار میلیارد تومان، تعدادی از واحدهای تولیدی بکار افتاده که این امر منجر به رونق بازار و افزایش خرید مردم شده است.

برای ایجاد ظرفیت جدید در تولید کشور، نیاز به کمک مالی دولت داریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان خالقی عضو هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با رد انتقادهایی مربوط به منفی بودن رشد صنعت، اظهار کرد: از ابتدای امسال با تزریق 35 هزار میلیارد تومان، تعدادی از واحدهای تولیدی بکار افتاده که این امر منجر به رونق بازار و افزایش خرید مردم شده است.

    وی در ادامه افزود:اگر به دنبال رونق در تولید هستیم باید رونق در بازار  را ایجاد کنیم و این امر محقق نمی شود مگر اینکه تقاضا را در جامعه بالا ببریم.

    خالقی با اشاره به ویژگی تورم در کاهش قدرت خرید مردم،تاکید کرد:تولید کشور نیاز مبرم به منابع مالی دارد که یا باید از طریق ورود سرمایه در بورس و یا از طریق هدایت منابع بانکی به سمت تولید،به این هدف دست یافت.

    دبیر اجرایی خانه صنعت معدن و تجارت ایران،اذعان کرد:منابع تزریق شده ای که در سال گذشته توسط دولت به تولید کننده ها رسید توانست به حفظ حرکت چرخه تولید در کشور کمک کند اما آنچنان،نتوانست به ایجاد ظرفیت جدید در تولید کمک کند.

    برچسب ها