عصر خودرو

افزایش کیفیت تولید نقش بسزایی در جذب بازار دارد

عصر بازار- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت:افزایش کیفیت و خلاقیت در تولید و بسته بندی محصولات از ارکان مهم جذب مشتری و بقا در بازار است .

افزایش کیفیت تولید نقش بسزایی در جذب بازار دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، محمدهمتیان افزود: ارتقاء کیفیت، استفاده از فناوری های نوین در تولید و معرفی حرفه ای محصول به بازار و جامعه ، ضمن رصد کردن رقبای همطراز می تواند پایداری حضور در بازار را افزایش دهد.
    وی اطلاع رسانی و تبلیغ را مهم ترین عامل در جذب سهم بازار ذکر و اضافه کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نباید از ابزار تبلیغ و اطلاع رسانی غفلت کنند .
    وی خاطرنشان کرد: نشان های سرشناس بین المللی به خوبی به قدرت تبلیغات و اطلاع رسانی واقف هستند و همچنان در حال تبلیغات در بازارهای هدف با استفاده ازشیوه های جدید هستند.
    همتیان با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ابزارهای مختلف برای افزایش سهم بازار داخلی و خارجی گفت: دستیابی به بازار و افزایش مزیت رقابت پذیری کار آسانی نیست و قبل از اینکه مشتری به سراغ محصول برود، عرضه کنندگان و تولید کنندگان باید بدون فرصت سوزی محصول خود را به بهترین شیوه به مشتری معرفی و عرضه نمایند.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان بر ایجاد بینش صادراتی در جهت هدفمند کردن تولیدات صادرات محور تاکید و اضافه کرد : باید به نقطه ای برسیم تا برآیند تمامی فعالیتهای ما در عرصه تولید و تجارت در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار کشورهای هدف و حضور حداکثری ما در بازارهای جهانی باشد.
    در 6 ماه نخست امسال ، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.

    برچسب ها