عصر خودرو

افزایش ۶۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته

عصر بازار- بازار سکه در یک هفته اخیر با شیب تندی در مسیر افزایشی قرار گرفت؛ به طوری‌که قیمت سکه تمام در این مدت بیش از ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.

افزایش ۶۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، بازار سکه در یک هفته اخیر بی سابقه‌ترین دوره‌ زمانی خود را در سال جاری پشت سر گذاشت و نرخ سکه با شیب تندی در مسیر افزایشی قرار گرفته است.

    بازار سکه در سال جاری در چند مقطع دستخوش تغییر و تحولاتی شد که این تغییرات بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز بوده است. در اواسط مهر ماه زمانی که نرخ دلار از مرز 4000 تومان عبور کرد قیمت سکه تمام به یک میلیون و 300 هزار تومان رسید.

    حدود یک ماه اخیر سکه با نوسات نسبی همراه بود تا اینکه از هفته گذشته شیب افزایشی آن تند شد. نرخ سکه تمام در اواسط هفته گذشته یک میلیون و 339 هزار تومان بود اما پس از آن با روند صعودی روبرو شد.

    روز پنجشنبه (18 آبان ماه) سکه تمام به یک میلیون و 358 هزار تومان رسید و یکشنبه (21 آبان ماه) با ادامه این روند این نوع سکه یک میلیون و 373 هزار تومان عرضه شد.

    حرکت صعودی سکه همچنان ادامه‌ یافت تا اینکه در روز گذشته - سه‌شنبه 23 آبان - به یک میلیون و 400 هزار تومان رسید تا رکورد قیمت حداقل دو سال گذشته را بشکند.

    بررسی نرخ سکه در یک هفته گذشته نشان می‌دهد که سکه تمام بیش از 60 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

    در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه در یک هفته گذشته در کمترین مقدار خود 681 و در بیشترین مقدار 701 هزار تومان در بازار فروخته شده که در این بازه زمانی 20 هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

    همچنین ربع سکه در حداقل قیمت خود در یک هفته اخیر 384 هزار تومان و در حداکثر قیمت 391 هزار تومان فروخته شد تا در مجموع 7000 تومان نوسان قیمت را تجربه کرده باشد.

    برچسب ها