عصر خودرو

امروز در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری

عصر بازار- حجم معاملات محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۳۶۷ تن رقم خورد.

رقابت برای پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، عرضه محصولات 38 هزار و 927 تن و تقاضای آن هم 68 هزار و 470 تن بود؛ بازار امروز روندی متعادل نسبت به هفته های گذشته داشت.

    به این ترتیب درگروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شد. به گفته کارشناسان بازار کاهش عرضه های پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری طی هفته های اخیر سبب شده تا گرید 821 امروز با رقابت خریداری شود، این گرید هفته گذشته عرضه نشده بود. گرید 781 هم امروز با رقابت از سوی معامله گران دادوستد شد.

    همچنین در گروه پی وی سی ها هم برخی از کالاها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. پلی وینیل کلراید S65 پتروشیمی غدیر که به صورت سلف عرضه شده بود با قیمت پایه 3 هزار و 336 تومان معامله شد.

    پلی وینیل کلراید S65 پتروشیمی بندرامام با 2 هزار و 728 تن عرضه 7 هزار و 502 تن تقاضا داشت، قیمت پایه 3 هزار و 336 تومان و میانگین قیمت خرید این کالا 3 هزار و 650 تومان رقم خورد.

    همچنین در معاملات پلیمرها، پلی اتیلن سبک خطی نیز با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شد، پلی اتیلن سبک خطی 0209AA پتروشیمی امیرکبیر با 2 هزارتن عرضه 3510 تن تقاضا داشت، قیمت پایه 4 هزارو 346 تومان و میانگین نرخ خرید آن هم 4 هزارو 582 تومان خریداری شد.

    در همین حال پلی استایرن مقاوم پتروشیمی تبریز و پلی پروپیلن نساجی R552 پتروشیمی شازند هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. همچنین گروه پلی اتیلن های سبک فیلم روندی متعادل داشت.

    برچسب ها