عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس از ۲ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال عبور کرد

عصر بازار: امروز ضمن داد و ستد ۶۶ میلیون ورقه بهادار، ارزش معاملات فرابورس ایران از ۲ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال فراتر رفت.

ارزش معاملات فرابورس از ۲ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال عبور کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات 17 آبان‌ماه 1394، 66 میلیون و 700 هزار ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به 2 هزار و 819 میلیارد و 390 میلیون ریال رسید.

    در روز جاری، معامله 9 میلیون و 130 هزار سهم ذوب آهن اصفهان بیشترین حجم معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد و بیشترین ارزش معاملات به میزان 27 میلیارد و 620 میلیون ریال مربوط به سهام پالایش نفت لاوان بود.

    این گزارش حاکیست، سهام بیمه آرمان، پالایش نفت لاوان و زغال سنگ پروده طبس بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های مس تکنار، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    آیفکس در ساعت اولیه فعالیت بازار یک واحد بالا رفت اما در ادامه معاملات 1.4 واحد کاهش یافت و در رقم 700 واحد متوقف شد.

    امروز نماد معاملاتی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی وگردشگری ایران پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بازگشایی شد ضمن آنکه اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 679 تا 696 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 584 هزار و 470 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم مربوط به معامله یک میلیون و 980 هزار ورقه مشارکت قائد بصیر بود.

    هر ورقه اسناد خزنه اسلامی نیز ضمن افزایش قیمت 0.43 درصدی نسبت به دیروز، 924 تا 927 هزار ریال خرید و فروش شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها