عصر خودرو

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت اعلام شد

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبه جدید سرویس‌های پرسرعت غیرحجمی را اعلام کرد.

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار جدول جدید تعرفه‌های اینترنت ثابت، نوشت: این تعرفه سرویس‌های غیرحجمی مبتنی بر یک مصرف منصفانه (Fair Usage Policy)  بنا شده و سقف مصرف منصفانه در بین 18 شرکت فعال در ارائه سرویس به رقابت گذاشته خواهد شد. شرکت‌ها موظفند جزئیات مصرف منصفانه خود را به اطلاع مشترکین برسانند. طبیعتا فضای رقابتی به نفع مصرف‌کننده نهایی فراهم است.

    وی تاریخ اجرای این مصوبه را پیش از دهم آذرماه اعلام کرده و گفت: این سرویس حجمی نیست و در صورت عدول یک مشترک از مصرف عادلانه، شرکت‌ها موظف به ارائه سرویس در حداقل سرعت پایه (128 کیلو بیت در ثانیه) تا پایان دوره ماهانه خواهند بود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه این تعرفه‌ها صرفا برای دسترسی ثابت است، اظهار کرد: در مصرف منصفانه ترافیک داخلی حداقل دو برابر ترافیک بین‌الملل لحاظ می‌شود.

    جهرمی در پایان نیز خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که با اشتراک نظرات ما را در تدوین و تصویب این نظام جدید تعرفه یاری کردند تشکر می‌کنم. اطلاعات بیشتر را امروز سازمان تنظیم مقررات به اطلاع عموم مردم شریف کشورمان خواهند رساند.

    مصوبه جدید سرویس‌های پرسرعت غیرحجمی مطابق جدول زیر است.

    برچسب ها