عصر خودرو

سخنگوی شرکت ملی گاز خبر داد

صادرات گاز به عراق ادامه دارد

عصر بازار- وقوع زلزله در مناطق غربی کشور خللی به تاسیسات گاز وارد نکرده و صادرات گاز به بغداد از کریدور غرب کشور با حجم روزانه ۱۴ میلیون مترمکعب ادامه دارد.

صادرات گاز به عراق ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز در خصوص صادرات گاز ایران به عراق در شرایط وقوع زلزله در مرزهای غربی کشور گفت: با وجود وقوع زلزله در شب گذشته، تاسیسات شرکت گاز در مناطق غرب کشور از سلامت و امنیت کافی برخوردار بوده و صادرات گاز به بغداد با حجم 14 میلیون مترمکعب در روز طبق روال عادی ادامه دارد.

    وی افزود: عصر امروز جلسه کمیته بحران در کرمانشاه با حضور آقایان عراقی و مومنی و مسئولان استانی برگزار می شود تا جوانب گوناگون این حادثه از جمله قطع و وصل گاز، مدیریت حادثه پیش آمده مورد بررسی قرار گیرد.

    سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه "تیم‌های عملیاتی از همدان، اصفهان، کردستان و استان مرکزی به کرمانشاه اعزام شده اند"، گفت: گاز 40 هزار مشترک در پی وقوع زلزله جهت اطمینان از سلامت مردم و شبکه گازرسانی قطع شد که نشت یابی گاز مشترکان ادامه دارد و هرجا که اطمینان یابیم مشکلی در وصل گاز به وجود نمی آید گاز را مجددا وصل می‌کنیم.

    برچسب ها