عصر خودرو

اختصاص ۸ میلیارد ریال بن کارت به نمایشگاه کتاب کرمانشاه

عصر بازار- رییس سرپرستی منطقه هفت بانک شهر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب کرمانشاه، از اختصاص ۸ میلیارد ریال بن کارت کتاب برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه و توزیع آن خبر داد.

اختصاص ۸ میلیارد ریال بن کارت به نمایشگاه کتاب کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سعید نوری با اشاره به عاملیت این بانک برای دومین سال از نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: با توجه به تجارب موفق سال گذشته و اعلام رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات بانک شهر، در قالب تفاهم نامه همکاری برپایی نمایشگاه های کتاب استانی برای مدت پنج سال به بانک شهر سپرده شد.

    نوری با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی در کرمانشاه و استقبال پرشور مردم این شهر اظهارداشت: امسال و در این نمایشگاه تلاش شده تا خدمات بهتر و گسترده تری به مردم فرهنگ دوست کرمانشاه ارائه شود.

    نوری با بیان این‌که پیش از این پیشخوان‌ها و ATM های بانک شهر برای ارائه خدمات به زوار اربعین در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین مستقر بود، گفت: با توجه به روزهای پایانی این ایام، تعدادی از این دستگاه ها را برای ارائه خدمات بهتر به نمایشگاه کتاب منتقل شد.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب کرمانشاه صبح و بعدازظهر برقرار است، در تمامی ساعات به مشتریان خدمات ارائه می‌شود و در این راستا از نیروهای زبده بانک استفاده می‌شود.

    نوری در خصوص خدمات و امکانات غرفه بانک شهر برای مردم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات توزیع بن کتاب است که نزدیک به 8 میلیارد ریال بن کارت با تخفیف 20 درصدی برای مردم در نظر گرفته شده است.

    سرپرست منطقه هفت بانک شهر افزود: دریافت برنامه های نت شهر، افتتاح حساب، گرفتن وجه، خدمات کارت و همه خدماتی که در یک شعبه بانک شهر ارائه می‌شود در غرفه بانک شهر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه در اختیار مردم است و در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پول رسان در همین محوطه مستقر شده تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد. وی از اعلام آمادگی بانک شهر برای ارائه خدمات تا پایان روزهای برپایی نمایشگاه هم خبر داد و افزود: مشتری مداری و ارائه خدمات به مردم فرهنگ دوست کرمانشاه در اولویت کار قرار دارد.

    نوری در ادامه از همکاری خوب دستگاه‌های مربوطه در استان کرمانشاه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به ارائه خدمات به مشتریان قدردانی کرد.

    برچسب ها