عصر خودرو

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی :

تمامی مشمولین سهام عدالت به طور قطع امسال سود می‌گیرند

عصر بازار- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه اولویت بندی زمان واریز سود هنوز مشخص نیست گفت: تمامی مشمولین سهام عدالت به طور قطع امسال سود می‌گیرند.

تمامی مشمولین سهام عدالت به طور قطع امسال سود می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، سید جعفر سبحانی در خصوص نحوه و زمان واریز سود سهام عدالت بیان کرد: تمامی مشمولین سهام عدالت در سال جاری به قطع و یقین سود می‌گیرند، ولی به علت اینکه سود تمامی شرکت‌های سبد سهام عدالت به صورت یکجا به دست ما نرسیده به همین خاطر نمی‌توانیم سود را به صورت یکجا بین تمامی مشمولان تقسیم کنیم.

    وی در توضیح نحوه اولویت بندی واریز سود سهام عدالت افزود: هنوز اولویت بندی مشخصی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده و این امر با توجه به سودی که از سوی شرکت‌ها به سازمان خصوصی سازی رسیده است صورت می‌گیرد.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: اکثر شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت به علت اینکه سال مالی آن‌ها منتهی به 12.29 سال گذشته بوده هنوز سود را به صورت کامل به سازمان خصوصی سازی ارائه نکرده اند به همین علت واریز یکجای سود سهام عدالت برای تمامی مشمولین مقدور نیست و سود با توجه به اولویت بندی واریز خواهد شد.

    سبحانی تصریح کرد: اولویت بندی واریز سود سهام عدالت براساس پارامتر‌هایی مشخص خواهد شد که با این وجود واریز سود سهام عدالت مشمولین تا پایان سال قطعی است، ولی هنوز نحوه و زمان واریز آن مشخص نیست که این موضوع با جلساتی که در هفته آتی برگزار می‌شود به طور قطع مشخص و به مشمولین اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی در ادامه گفت: از مجموع 47 میلیون مشمول سهام عدالت بیش از 34 میلیون نفر شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه کرده اند و حدود 40 میلیون نفر نیز صورتحساب دریافت کرده اند.

    برچسب ها