عصر خودرو

توزیع اوراق خزانه اسلامی وزارت نیرو از هفته جاری

عصر بازار: توزیع اوراق خزانه اسلامی وزارت نیرو به منظور تسویه بخشی از بدهی این وزارتخانه به پیمانکاران و تولیدکنندگان از هفته جاری آغاز می‌شود.

توزیع اوراق خزانه اسلامی وزارت نیرو از هفته جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در حال حاضر بدهی برقی وزارت نیرو در حدود 28 هزار میلیارد تومان است که بیش از نیمی از این رقم مربوط به بدهی این وزارتخانه به پیمانکاران و تولیدکنندگان است.

    سال گذشته دولت وعده داده بود که با انتشار و توزیع اوراق خزانه اسلامی بخشی از بدهی وزارتخانه‌های اقتصادی از جمله وزارت نیروی را به پیمانکاران و تولیدکنندگان تسویه می‌کند اما این وعده سال 93 دولت تا میانه سال جاری جامه عمل پوشانده نشد تا اینکه برای نیمه دوم سال 94 توزیع اوراق خزانه اسلامی به تصویب شورای عالی اقتصاد و هیئت وزیران رسید.

    در حال حاضر تخصیص بخش اعظمی از اوراق خزانه اسلامی در روزهای آینده منتشر و توزیع خواهد شد به وزارت نیرو قطعی شده و توزیع این اوراق از چند روز آینده در هفته جاری آغاز می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها