عصر خودرو

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی سود و کاهش ۵۰ درصدی خام فروشی ایرانول

عصر بازار- مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش بیش از ۵۰ درصدی سود خالص این شرکت، کاهش ۵۰ درصدی خام فروشی در سال اقتصاد مقاومتی ( تولید و اشتغال ) و افزایش سهم بازار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی سود و کاهش ۵۰ درصدی خام فروشی ایرانول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، عیسی اسحاقی در شورای مدیران و مسوولان آبادان و تهران، افزود: خوشبختانه شرکت نفت ایرانول طی سه سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده موفق به ثبت رکورد های مختلفی در زمینه های سود، تولید ، فروش ، صادرات و به خصوص صادرات محصولات نهایی و افزایش سهم بازار در تولید ، توزیع و فروش براساس گزارش های نهادها و سازمان های دولتی شده است و توانستیم با افزایش سهم بازار ، افزایش صادرات محصول نهایی و کاهش 50 درصدی خام فروشی و کاهش مطالبات سود خالص را در شش ماهه اول بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل که در تاریخ شرکت بی سابقه می باشد، ثبت نماییم .
    وی تاکید کرد: خوشبختانه با اجرای برنامه های استراتژیک ، شرکت در تمامی زمینه ها با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده و با تدوین استراتژی1404 امیدواریم بتوانیم در سال های آتی درکشور و منطقه در کلیه زمینه ها صاحب بالاترین دستاوردها باشیم .
    مهندس اسحاقی تاکید کرد: 10 پروژه تا سال 1400 تدوین و برنامه ریزی شده است که با انجام این پروژه ها شاهد رشد سود، افزایش سهم بازار و کاهش هزینه ها خواهیم بود .
    وی تاکید کرد: بهره برداری از تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال و راه اندازی برج خنک کننده در پالایشگاه آبادان در سال جاری و آماده بهره برداری شدن پروژه پایانه صادراتی ایرانول در ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن از پروژه های مهم این شرکت در سال جاری است .
    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: طی سه سال گذشته سهم بازار ایرانول از 19 به حدود 26 درصد افزایش یافته است .

    برچسب ها