عصر خودرو

ایران و هلند شناورهای پیشرفته فراساحل می سازند

عصر بازار- با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت های دامن هلند و شرکت کشتی سازی اروندان وابسته به شستا در شهر خرمشهر شناورهای فراساحل ساخته می شود.

ایران و هلند شناورهای پیشرفته فراساحل می سازند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، در حاشیه نمایشگاه یورو پورت 2017  یک شرکت هلندی و مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان با امضای تفاهم نامه ای همکاری خود برای ساخت شناورهای  پیشرفته فراساحل را آغاز کردند.

    شرکت کشتی سازی اروندان پس از گشایش همکاری ها با اروپا و رفع تحریم ها مذاکرات خود را با شرکت دامن که یکی از بزرگترین شرکت های کشتی سازی دنیا با 9 هزار نفر پرسنل و 32 یارد در چندین کشوردنیا است آغاز کرد و پس از حضور کارشناسان این شرکت در شهریورسال جاری و بازدید از یارد و امکانات اروندان و سایر شرکت های کشتی سازی در ایران ، شرکت اروندان برای همکاری با این شرکت هلندی  تفاهم نامه همکاری مشترک امضا شد.

    بر اساس این  تفاهم نامه که روز هشتم نوامبر به امضای مدیرعامل شرکت اروندان و مدیر خاورمیانه شرکت دامن رسیده است طرفین در جهت تولید و ساخت شناور در کارخانه اروندان با رعایت حداکثر توان تولید داخل و   انتقال   فن آوری روز دنیا  ، همکاری لازم را خواهند داشت.

    برچسب ها