عصر خودرو

اشتیاق اروپایی‌ها برای سرمایه گذاری در ایران

عصر بازار- رایزن بازرگانی ایران در ایتالیا گفت:سرمایه گذاران خارجی تمایل زیادی به فعالیت اقتصادی درایران دارند، اما قوانین سخت گیرانه واداری آنها را از این امر پشیمان می کند.

اشتیاق اروپایی‌ها برای سرمایه گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, محمد راضی رایزن بازرگانی ایران در کشور ایتالیا اظهار کرد: نگاه به اروپا باید متفاوت از کشورهای دیگر دنیا باشد و باید از تجربه های موفق آنها در بهره گیری از فناوری و تکنولوژی های برتر در جهت ارتقا کیفیت تولیدات بهره برد.

    راضی تاکید کرد:ایتالیا یکی از کشورهای موفق در صنعت است و می توانیم با واردات ماشین آلات صنعتی از این کشور و سرمایه گذاری مشترک،توانایی تولید کالاهای ایرانی را بالا برده و در نتیجه نرخ صادرات را افزایش دهیم.

    این رایزن بازرگانی ایران تصریح کرد: آژانس توسعه صادرات ایتالیا با 80 دفتر بازرگانی وفعالیت میانگین 10 تا 12 نفر در هر شعبه در دنیا می تواند الگوی خوبی برای سازمان توسعه صادرات ایران باشد.

    راضی با اشاره به مشارکت فولاد مبارکه با یک شرکت ایتالیایی گفت:یکی از زمینه های مهم همکاری با ایتالیایی ها حوزه معدن است که می توان با مشارکت و سرمایه گذاری موثر به این امر مهم دست یافت.

    وی در پایان یادآورشد:تمامی مراحل اداری جذب سرمایه های خارجی در  سازمان توسعه تجارت انجام شده و امیدواریم زمینه ورود منابع خارجی به کشور تسهیل شود.

    برچسب ها