عصر خودرو

شعبه ارزی ریالی بانک حکمت ایرانیان در اراک افتتاح شد

عصر بازار: بانک حکمت ایرانیان همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان(سالروز تسخیر لانه جاسوسی) شعبه ارزی ریالی اراک را با حضور فرمانده پدافند هوایی اراک،معاونت امور بانکی و مدیریت های بازرسی ،پشتیبانی و روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان افتتاح کرد.

شعبه ارزی ریالی بانک حکمت ایرانیان در اراک افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مراسم حمیدرضا بهرامی چگنی مدیریت  منطقه لرستان ،همدان و مرکزی ضمن عرض خوش آمد گوئی به مدعوین  کسبه و بازاریان اراک از زحمات بی دریغ فرمانده پدافند هوایی منطقه که همیشه یارو یاور بانک حکمت ایرانیان بوده تشکر و قدر دانی نمود و اظهار داشت:شعبه بانک حکمت ایرانیان در شهر اراک در آینده ای نه چندان دور به یکی از قویترین شعب بانکی کشور تبدیل خواهد شد .

    در ادامه جلیل بی نظیر معاونت امور بانکی ضمن تبریک و تهنیت افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شعبه اراک از زحمات مدیریت پشتیبانی جهت تجهیز شعبه اراک تشکر و قدردانی کرد و در ادامه سخنان خود بانک حکمت ایرانیان را بانکی پاک و متعلق به ارتشیان غیور این مرز و بوم دانست  و عنوان کرد: باعث افتخار است که این بانک هدف اولیه خود را خدمت رسانی هرچه بهتر به همکاران و ایثارگران ارتشی می داند.
    در پایان فرماندهی پدافند هوایی اراک امیر عزیز سلطانی ضمن عرض تبریک به مناسبت روز 13آبان از زحمات مدیر منطقه لرستان ،همدان و مرکزی تشکر کرد و آمادگی خود را در جهت همکاری با بانک حکمت ایرانیان اعلام نمود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها