عصر خودرو

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان:

بانک‌ها با رویه‌ سهل‌گیرانه در اعطای تسهیلات، از تولید در استان حمایت کنند

عصر بازار- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از بانک‌های استان خواست با اتخاذ رویه‌های سهل‌گیرانه در اعطای تسهیلات، از تولید در استان حمایت کنند.

بانک‌ها با رویه‌ سهل‌گیرانه در اعطای تسهیلات، از تولید در استان حمایت کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، حسین فیروزی در چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: برخی قوانین بانکی سلبی و غیرقابل تغییر است، اما برخی قوانین قابل تفسیر است و ما از بانک‌ها انتظار داریم از این قوانین، رویه‌های کارآمدی را اتخاذ کنند .

    وی در این خصوص افزود: اخذ وثیقه‌ها، اظهارنامه‌های مالیاتی و چک‌های برگشتی از جمله موارد قوانین غیرسلبی است که بانک‌ها می‌توانند در این موارد با رویه‌های کارآمد در مورد آنها سهل‌گیرانه اقدام و از تولید کنندگان حمایت کنند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان عنوان کرد: تا پایان پنج شنبه هفته آینده گزارشی کامل از وضعیت طرح‌های معرفی شده یا ثبت نام شده در سامانه بهینه‌یاب خواهیم داشت.

    وی همچنین از مدیران بانک‌ها درخواست کرد در مقابل موانعی که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود دارد که تعدادی از آنها نیز مطرح شد، رویه‌ی مناسب و تسهیل‌گرانه را در پیش بگیرند.

    فیروزی خاطرنشان کرد: تجارب موفق سایر بانک‌های کشور و یا سایر استان‌های دیگر و بانک‌های نمونه‌ استان را به عنوان رویه‌های غالب و قابل قبول در جلسات بعدی ارائه دهید تا مدیران بانک‌های استان این رویه‌ها را در پیش بگیرند.

    برچسب ها