عصر خودرو

افت ۳۹ واحدی شاخص صنعت در ۵ روز کاری بورس

عصر بازار- در ۵ روز کاری بورس تهران در هفته جاری شاخص کل ۵۳ واحد رشد کرد، اما شاخص صنعت با ۳۹ واحد کاهش رو به رو شد.

افت ۳۹ واحدی شاخص صنعت در ۵ روز کاری بورس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، در چهارشنبه 10 آبان ماه سال جاری شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران در تراز 78 هزار و 844 واحدی قرار داشت. در پنج روزه کاری گذشته نیز دماسنج بازار در کانال 78 هزار واحدی نوسان کرد و در نهایت با رشد 53 واحد و در تراز 87 هزار و 897 واحدی به کار خود خاتمه داد.

    همچنین شاخص آزاد شناور که در تاریخ مذکور در تراز 61 هزار و 532 واحدی قرار داشت با افت 28 واحدی مواجه شد و تا رقم 94 هزار و 656 پایین رفت. شاخص بازار اول نیز در این مدت با افت 51 واحدی همراه شد و در طراز 61 هزار و 471 نشست، اما شاخص بازار دوم با 577 واحد رشد کانال 192 هزار و 225 واحدی را تجربه کرد.

    شاخص صنعت نیز در این مدت با افت 39 واحدی همراه شد و تا عدد 76 هزار و 866 پایین رفت. معاملات بورس تهران در پنج روز کاری گذشته شاهد حجم کمی بود و ارزش معاملات نیز در آخرین روز کاری به رقم 179 میلیارد تومان بالغ شد.

    در اواسط این هفته در گروه هایی همچون خودرو شاهد رشد یکدست نمادها بودیم، اما این روند رشد پایدار نبود و در پایان هفته روند ریزشی در عمده سهم ها ادامه یافت همچنین گروه نفت نیز در چهارمین روز معاملات روند رشد را تجربه کرد و در روزهای بعدی با کاهش در قیمت ها همراه شد.

    برچسب ها