عصر خودرو

یک هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران خرید و فروش شد

عصر بازار: معاملات روز ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس، با تغییر مالکیت ۱۹۸ میلیون و ۳۵۰ هزار ورقه بهادار در ۲۷ هزار و ۴۳۵ نوبت به ارزش یک هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال پایان یافت

یک هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران خرید و فروش شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از نسیم، معاملات روز 16 تیرماه 1394 بازار فرابورس، با تغییر مالکیت 198 میلیون و 350 هزار ورقه بهادار در 27هزار و 435 نوبت به ارزش یک هزار و 268 میلیارد و 950 میلیون ریال پایان یافت.

    بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس مربوط به خرید و فروش 22 میلیون و 800 هزار ورقه بهادار بانک دی به ارزش 47 میلیارد و 570 میلیون ریال بود.

    در حال حاضردر حالی که آیفکس با رشد 19.35 واحدی به 788.68 واحد رسید، سهام شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، پتروشیمی لاوان و توکا ریل بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌‌های پتروشیمی مارون، جم و زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

    در سوی دیگر بازار نیز حق تقدم میدکو، سهام پتروشیمی امیرکبیر و آ س پ با بیشترین افت قیمت روبرو شد.

    در بازار ابزارهای نوین مالی، 81 هزار و 980 ورقه اجاره سه ماهه مپنا به عنوان بیشترین حجم اوراق با درآمد ثابت معامله شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله 334 هزار و 560 سهم اختصاص یافت.

    همچنین، امروز نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و اعمال تصمیمات مجمع مذکور در سامانه معاملاتی و ارائه اطلاعات پیش بینی با سرمایه جدید و نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، بازگشایی شد.

    برچسب ها