عصر خودرو

ایران قیمت نفت سبک و سنگین خود را افزایش داد

عصر بازار- یک منبع آگاه گفت، ایران قیمت رسمی نفت خود در ماه دسامبر برای عرضه به شمال غرب اروپا، مدیترانه و سیدی کریر را افزایش داده است.

ایران قیمت نفت سبک و سنگین خود را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، یک منبع آگاه گفت، ایران قیمت رسمی نفت خود در ماه دسامبر برای عرضه به شمال غرب اروپا، مدیترانه و سیدی کریر را افزایش داده است. بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت ایران قیمت نفت سبک خود برای عرضه در شمال غرب اروپا را 90 سنت نسبت به ماه قبل افزایش داده و به یک دلار و 75 سنت پایین تر از شاخص نفتی برنت ویو رسانده است. شرکت ملی نفت ایران هنوز قیمت های پیشنهادی خود برای بازار آسیا را منتشر نکرده است.

    بر این اساس همچنین قیمت نفت سنگین ایران با 85 سنت افزایش نسبت به ماه قبل، در ماه دسامبر در شمال غرب اروپا 3 دلار و 95 سنت پایین تر از شاخص نفتی برنت ویو عرضه خواهد شد. قیمت نفت فروزان نیز در ماه دسامبر در شمال غرب اروپا با 85 سنت افزایش 3 دلار و 7 سنت بالاتر از شاخص نفتی برنت ویو معامله می شود.

    همچنین قیمت نفت سبک، سنگین و فروزان و سروش ایران برای عرضه در ماه دسامبر در بازار مدیترانه به ترتیب با 55، 60، 60 و 75 سنت افزایش نسبت به ماه قبل مواجه خواهد بود.

    نفت خام سبک، سنگین و فروزان ایران در ماه دسامبر در بندر سیدی کریر مصر نیز به ترتیب با 55، 60 و 60 سنت افزایش نسبت به ماه قبل عرضه خواهد شد.

    برچسب ها