عصر خودرو

رشد لاک پشتی شاخص بورس:

تاثیر منفی گروه خودرو در روند بازار

عصر بازار- در بازار امروز سه شنبه ۱۶ آبان، شاخص کل با ۳۹ واحد رشد همراه بود و در نهایت به رقم ۸۷ هزار و ۸۸۳ واحد رسید.

تاثیر منفی گروه خودرو در روند بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، درحالیکه شاخص کل رشد جزئی طی معاملات امروز ثبت کرد، شاخص کل (هم وزن) با 27 واحد کاهش به 17 هزار و 551 واحد رسید.
    امروز نماد خودرو با 35.6 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس داشت لذا گروه خودرو در مجموع قرمز پوش بود درحالیکه پالایشی ها روز خوبی را پشت سر گذاشتند و در این میان شبندر با 55 واحد و نمادهای شتران و شپنا هرکدام با 31 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند.
    همچنین درگروه شیمیایی با دادوستدهای مثبت تر نمادهای وپترو، شکربن، شیراز و کرماشا و منفی تر نمادهای پاکشو، پترول و شتوکا نسبت به هم گروهی ها مواجه بودیم.
    درگروه های متعادل فلزی و معدنی، معاملات مثبت نمادهای کپرور و کاوه و تشکیل صف خرید نماد کمنگنز چشم نوازی می کرد.
    گروه متعادل و مثبت ساختمانی نیز در بازار امروز با صف خرید 2 میلیونی نماد وساخت و معاملات مثبت تر نمادهای ثپردیس، ثنوسا، ثاژن و ثتران معامله شدند.
    در گروه متعادل و منفی کاشی و سرامیک نماد کحافظ صف خرید  شد درحالیکه نماد کچینی از این گروه علیرغم انتشار صورت های مالی و توقف طولانی مدت 15 ماه، همچنان متوقف می باشد و علاوه بر بلوکه کردن سرمایه سهامداران موجب افزایش زیان آنها نیز شده است.
    از طرفی، وگستر و وسکاب نمادهای صف خرید، وبیمه و سرچشمه نمادهای مثبت و وتوصا و اعتلا نمادهای منفی گروه سرمایه گذاری بودند.
    گفتنی است در بین نمادهای امروز، خساپا، خودرو، وبملت، شبندر، شپنا، فولاد و کسرا در گروه نمادهای پربیننده قرار گرفتند.

    برچسب ها