عصر خودرو

تجلیل ریاست اداره هفتم ارتش جمهوری اسلامی ایران از عملکرد بانک حکمت ایرانیان

عصر بازار : امیر معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دکتر دادرس و ریاست اداره هفتم آجا سرتیپ دوم ستاد نظامعلی پور حبیب به پاس خدمات شایسته بانک حکمت ایرانیان ، در اعطای تسهیلات به کارکنان خدوم و شریف آجا ، با اهدا لوح تقدیر به مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان از عملکرد این بانک تجلیل بعمل آوردند .

تجلیل ریاست اداره هفتم ارتش جمهوری اسلامی ایران از عملکرد بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در متن این لوح آمده است :

    سلام علیکم
    با تشکر از تدابیر حضرتعالی در راستای خدمتگزاری به کارکنان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه در جهت تخصیص انواع تسهیلات قرض الحسنه ، مبادله ای ، مشارکتی و وجوه اداره شده در سالجاری ، بدیهی است که این امر میسر نمی گشت مگر با نظر آن مقام محترم و تلاش بی شائبه دست اندرکاران و مجریان امر که به نحو شایسته عمل نموده اند . لذا برابر اوامر امیر معاون محترم هماهنگ کننده آجا ، ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزشمند ارائه شده ، توفیقات روز افزون جنابعالی و اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان خدوم آن بانک را از خداوند منان مسئلت می نمائیم .



                                                                                                                                                     رئیس اداره هفتم آجا  سرتیپ دوم ستاد نظامعلی پورحبیب

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها