عصر خودرو

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ؛

عرضه گندم به روش قیمت تضمینی در بورس کالا موفقیت آمیز بود

عصر بازار- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جز چهار استانی است که طبق مصوبه دولت، گندم را به صورت آزمایشی از طریق بورس کالا معامله کرد، از اجرای موفقیت آمیز این طرح خبر داد.

عرضه گندم به روش قیمت تضمینی در بورس کالا موفقیت آمیز بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، محمد ایزدی گفت: زنجان جز چهار استانی است که طبق مصوبه دولت گندم را به صورت آزمایشی از طریق بورس کالا معامله کرد و این طرح برای اولین بار در استان به خوبی اجرا شد و بیش از 52 هزار تن از گندم کشاورزان زنجانی برای فروش در بورس کالا عرضه شد.

    وی افزود: هر کیلو گندم که سال قبل هزار و 270  تومان و 5 ریال بود در سال جاری هزار و 300 تومان خریداری شد و قیمت عرضه گندم در بورس هم 900 تومان بود.

    ایزدی ادامه داد: طی سالجاری بیش از 195 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد که 50 درصد مطالبات کشاورزان معادل 127میلیارد تومان پرداخت شده است.

    وی اظهار کرد: در مجموع مطالبات گندمکاران زنجانی از شرکت غله 253 میلیارد تومان است که تنها 50 درصد معادل 126 میلیارد تومان آن باقی مانده است و طی ماه جاری هر چه زودتر مطالبات گندمکاران پرداخت می شود.

    مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:120 هزارتن در سال مصرف گندم مردم استان زنجان است و طی سال  گذشته 352 هزار تن گندم خریداری شد ولی امسال به علت کاهش باران خرید گندم در استان زنجان کاهش یافته است.

    مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: طی سال گذشته 352 هزارتن گندم برداشت شد که به علت سرمازدگی براساس پیش بینی ها امسال 150 هزارتن کاهش داشت. ایزدی گندم تولیدی در استان زنجان در سالجاری را بسیار با کیفیت و خوب اعلام کرد.

    برچسب ها