عصر خودرو

نگاهی به معاملات امروز تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی؛

آرامش بازار قیر در فصل سرما

عصر بازار: با وجود قرار داشتن در فصل مصرف قیر، بازار این کالا روند آرام و متعادلی را سپری می کند.

آرامش بازار قیر در فصل سرما
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، میرجلال سیدجلالی، مدیرعامل شرکت نگین گام پارس با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بازار قیر با تقاضا از سوی مصرف کنندگان روبه رو بوده اما این بازار نسبت به سال های گذشته در این فصل با رونق کمتری روبه رو است.

    در همین حال امروز عرضه 3 هزارتنی قیر 6070 نفت جی، 2 هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه یعنی 817 تومان خریداری شد.

    همچنین قیر 6070 نفت پاسارگاد تهران نیز با حجم 2 هزارتن عرضه شد که 1500 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه 847 تومان توسط مصرف کنندگان خریداری شد.

    به گفته سیدجلالی در این روز وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز نیز با قیمت پایه معامله شد و این موضوع نشان از آرامش بازار قیر در فصل سرما دارد. به این ترتیب وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز که به میزان 7 هزارتن عرضه شده بود با همین حجم تقاضا روبه رو و با قیمت پایه 678 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    در این بین وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس نیز به میزان عرضه یعنی 12 هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه یعنی 712 تومان توسط مصرف کنندگان خریداری شد.

    در همین حال قیر 6070 پالایش نفت پاسارگاد تهران، نفت پاسارگاد بندرعباس،  نفت پاسارگاد شیراز و اراک نیز با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفتند.

    البته امروز در بورس کالای ایران گوگرد گرانوله پالایش نفت تبریز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. عرضه 500 تنی این کالا 1280 تن تقاضا داشت. قیمت پایه این محصول 305 تومان بود و معامله گران قیمت 336 تومان را در رقابت برای خرید آن ثبت کردند.

    البته گوگرد گرانوله پالایش گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) امروز با عدم استقبال معامله گران روبه رو و وارد سیستم مچینگ شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو