عصر خودرو

ارائه کاملترین خدمات بانک شهر به زائران حسینی در مرزهای ایران و عراق

عصر بازار- رئیس ستاد اربعین بانک شهر با اشاره به برخی مشکلات در دریافت مجوز لازم از سوی کشورهای ایران و عراق برای ارائه خدمات در خاک عراق گفت: با این وجود، این بانک با تمام توان در مرزها به ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی خواهد پرداخت.

ارائه کاملترین خدمات بانک شهر به زائران حسینی در مرزهای ایران و عراق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»به نقل از روابط عمومی بانک شهر, سید حسین مظلوم با تاکید بر این‌که این بانک همواره در چهارچوب سیاست‌ها و مقررات بانک مرکزی حرکت کرده است، گفت: متاسفانه تلاش بسیاری انجام شد تا خدمات بانکی کاملی به زائران اربعین حسینی در داخل خاک کشور عراق ارایه شود، اما به دلیل وجود برخی از مشکلات در دریافت مجوز از داخل کشور و همچنین کشور عراق،  این اقدام در سالجاری مسیر نشد.
    وی به بیان این مطلب افزود: بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال، حضوری پررنگ در مرزهای کشور عراق و مسیرهای تردد زائران حسینی در داخل خاک کشور خواهد داشت تا بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه بانکی را مهیا کند.
    رئیس ستاد اربعین بانک شهر با اشاره به این‌که از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای دریافت ارایه خدمات بانکی در داخل مرزهای کشور و استان های مرزی به هموطنان  استفاده خواهد شد، ادامه داد: افزایش خدمت رسانی و تسهیل در ارایه خدمات بانکی در 3 استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان که تردد زائران در آنها بیشتر است ، به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
    مظلوم تصریح کرد: علاوه بر استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در موکب‌های این بانک در مرزهای با کشور عراق، پیشخوان‌های شهرنت و سایر دستگاه های خود پرداز بانک شهر نیز طی دوهفته گذشته در مزرهای کشور مستقر شده اند و خوشبختانه شاهد استقبال زائران از خدمات دستگاه‌های مستقر در پیشخوا ن‌ها هستیم.
    به گفته رئیس ستاد اربعین بانک شهر، خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر به هموطنان ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها