عصر خودرو

با رشد ۷۳ واحدی رقم خورد؛

شاخص بورس در کانال ۶۳ هزار واحدی

عصر بازار: در نتیجه دادو ستدهای اولین روز کاری هفته شاخص بورس با رشدی ۷۳ واحدی سرانجام توانست وارد کانال ۶۳ هزار واحدی بشود.

شاخص بورس در کانال ۶۳ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص کل 73 واحد بالا رفت و به عدد 63 هزار واحد رسید.

    همچنین سهامداران بورس تهران در روز شنبه بیش از 600 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 8 میلیارد ریال در 32 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    گفتنی است در این روز شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 17 و 355 واحد رشد کردند. نمادهای هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، ایران خودرو، ملی مس و پتروشیمی پردیس با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. این در حالی بود که کشتیرانی و پالایش نفت بندرعباس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

    همچنین در این روز گروه های خودرویی، شیمیایی و بانک ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات، در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین نمادهای آلومراد، معادن بافق، افست، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، پاکسان، دامپروری و کشاورزی مگسال و بانک خاورمیانه با بیشترین رشد قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

    این در حالی بود که نمادهای پتروشیمی فارابی، سیمان قائن، لیزینگ خودرو غدیر، شهد، جوشکاب یزد، ملی سرب و روی و لیزینگ رایان سایپا با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    همچنین امروز اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند قزوین، قند اصفهان، گروه صنعتی ملی، افست، گروه صنعتی بهشهر و داروسازی دکتر عبیدی با بیشترین تقاضای خرید مواجه شدند.

    طولانی ترین صف های فروش هم متعلق به نمادهای سیمان اصفهان، گرانیت بهسرام، سازه پویش، لیزینگ رایان سایپا، اوراr مشارکت شهرداری شیراز، خوراک دام پارس و فولاد خراسان بود.

    در پایان معاملات امروز ایران خودرو با معامله 128 میلیون سهم به ارزش 259 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها