عصر خودرو

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای تولید برق سوریه

عصر بازار- وزیر برق سوریه گفت: با توجه به توانمندی‌های ایران در صنعت برق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تفاهم‌نامه با شرکت‌های ایرانی برای بازسازی نیروگاه‌ها و تولید برق سوریه به امضاء رسانده‌ایم.

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای تولید برق سوریه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمد زهیر خربوطلی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در جمع خبرنگاران با بیان این که نمایشگاه صنعت برق ایران متمایز از سایر نمایشگاه‌های دیگر است، اظهار کرد: تمام مستلزمات بخش برق در این نمایشگاه وجود دارد که این مساله باعث افزایش همکاری‌ها می‌شود.

    وی با بیان این که شرکت‌های ایرانی تکنولوژی بالایی در زمینه‌ی برق دارند، ادامه داد: ایران در بخش بین‌المللی توانمندی‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت برق دارد که این مساله توفیق زیادی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

    وزیر برق سوریه با اشاره به تخریب زیربناهای سوریه به دلیل درگیری‌های اخیر، گفت: این مساله باعث شده که بیش از 50 درصد سیستم‌های برقی کشور سوریه از بین برود که با کمک دو کشور روسیه و ایران در حال بازسازی این تخریب‌ها هستیم.

    خربوطلی با بیان این که در حال حاضر در بخش تولید برق در ایران همکاری می‌کنیم، گفت: ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی در صنعت برق دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها بسیار استفاده کرد.

    برچسب ها