عصر خودرو

شاپور محمدی سکاندار سازمان بورس می‌ماند؟

عصر بازار- ماه‌هاست که در فضای مجازی درباره تغییر و تحولات در سازمان بورس گمانه زنی‌هایی می‌شود و حتی گزینه هایی درباره سکان دار جدید نهادِ ناظر بازار سرمایه مطرح می‌شود، اما شاپور محمدی در واکنش به این موضوعات تلویحا به ماندن در راس سازمان بورس ابراز تمایل می‌کند و می گوید که ما دوست داریم برنامه هایمان را اجرایی کنیم.

شاپور محمدی سکاندار سازمان بورس می‌ماند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مدت‌هاست که هر چند وقت یکبار در فضای مجازی و گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی صحبت‌هایی از تغییرات در بین مدیران سطح بالای سازمان بورس می‌شود و حتی گزینه‌هایی برای ریاست جدید سازمان بورس مطرح می‌شود.

    پس از شروع دولت دوازدهم و خداحافظی علی طیب‌نیا از کرسی وزارت اقتصاد و رای اعتماد آوردن مسعود کرباسیان به عنوان وزیر جدید اقتصاد، گمانه‌زنی‌ها در مورد سکاندار سازمان بورس و این که شاپور محمدی در سمت ریاست سازمان بورس می‌ماند یا خیر، شنیده شد، اما از سوی سازمان بورس واکنشی واضح به این موضوعات شنیده نشده است.

    شاپور محمدی در واکنش به ماندن در سازمان بورس اظهار تمایل کرد و گفت: ما دوست داریم برنامه‌هایی که طرح کردیم را اجرا کنیم و تمام تلاش‌مان را در این مورد خواهیم کرد. ما می‌خواهیم هر مدتی که در بازار سرمایه هستیم مفید باشیم.

    وی در بخشی از صحبت‌های خود به حمایت‌های وزیر جدید اقتصاد اشاره کرد و گفت: قطعا حمایت‌هایی که دکتر کرباسیان از بازار سرمایه داشتند برای ما موجب دلگرمی و بسیار ارزشمند است.

    برچسب ها