عصر خودرو

سهم بسزای بانک صادرات ایران در توسعه اقتصادی کشور

عصر بازار: ​بانک صادرات ایران در راستای توسعه اقتصادی کشور از ابتدای سال ٩٢ بیش از ٧۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل های مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

سهم بسزای بانک صادرات ایران در توسعه اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در جهت کمک به تولید و ایجاد رونق اقتصادی، همراستا با سیاست های اقتصادی مقاومتی از ابتدای سال ١٣٩٢ تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از ٧۰٢ هزار و ٥٦٨ میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل های: قرض الحسنه، مبادله ای، مشارکتی و مرابحه  به متقاضیان پرداخت کرده است و در این راستا بیش از ٢ میلیون ٦٣٧ هزار نفر از تسهیلات از تسهیلات یاد شده در سراسر کشور برخوردار شده که این میزان منابع پرداختی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور و  کاهش تورم و خروج از رکود  اقتصادی داشته است.

    شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی از ابتدای سالجاری بسته اعتباری را به بازار عرضه نموده که طی آن خریداران کالای داخلی می توانند تا سقف ٣ میلیارد ریال از تسهیلات این بانک بهره مند گردند که این امر می تواند افزایش قدرت خرید فعالان اقتصادی و همچنین افزایش رونق و تولید را به همراه داشته باشد.
    گفتنی است این بانک با بیش از ٦ دهه فعالیت در عرصه های مختلف علاوه بر پرداخت تسهیلات و تامین منابع مورد نیاز طرح های کلان اقتصادی در انجام رسالت های اجتماعی نیز با پرداخت وام ازدواج به متقاضیان، ساخت مدارس در نقاط کمتر برخوردار و ... پیشگام می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها