عصر خودرو

تخفیف سود صادراتی تا سقف ۵ درصد برای صادرکنندگان محصولات صنایع الکترونیک

عصر بازار- مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از اعمال تخفیف سود صادراتی تا سقف ۵ درصد برای صادرکنندگان محصولات صنایع الکترونیک خبر داد.

تخفیف سود صادراتی تا سقف ۵ درصد برای صادرکنندگان محصولات صنایع الکترونیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، دکتر علی وحدت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی(IRAN EXPO 2017) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ضمن تاکید بر اولویت طرح‌های صادراتی در صحا گفت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) برای شرکت‌های فعال صنایع الکترونیکی که هم اکنون دارای طرح‌های جاری مورد حمایت صحا هستند، چنانچه موفق به صادرات شوند، تخفیف تا سقف 5 درصد در سود تسهیلات در نظر گرفته است.

    وی افزود: همچنین شرکت‌هایی که در جهت توسعه بازار و ایجاد زمینه جهت صادرات محصول قصد شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی داشته باشند، صحا تسهیلات نمایشگاهی اعطا می‌کند.

    مدیرعامل صحا در این باره توضیح داد: به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، مشتریان طرف قرارداد صندوق که دارای تسهیلات جاری هستند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شرکت کنند، به ازای هر بار شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف 3 درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده می‌شود.

    بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، دکتر وحدت افزود: همچنین صحا به صورت جداگانه برای پوشش هزینه‌های شرکت‌های حوزه صنایع الکترونیک برای اخذ تاییدیه‌های فنی بین‌المللی تسهیلات با بهره کم اعطا می‌کند. این اقدام به منظور افزایش توان رقابتی شرکت‌ها برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت با برندهای خارجی است.

    برچسب ها