عصر خودرو

اسفندماه امسال صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی

عصر بازار- دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، ۵ تا ۷ اسفندماه امسال در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد توسعه بازار و نیازسنجی از پروژه‌های ساخت داخل، شبکه‌سازی و تعامل با شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌ها، انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های سازنده داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

    اهداف برگزاری این رویداد معرفی شرکت‌ها و فناوری‌های جدید به صنایع و واحدهای صنعتی مستقر در پارس جنوبی، تبادل و هم‌افزایی در خلق فرصت‌های جدید برای تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی، کشف زمینه‌های جدید برای فعالیت شرکت‌های فناوری و نوآوری و نیز ایجاد تصویر واضح از فرصت‌های منطقه، پیش روی شرکت‌های حاضر در رویداد است.

    بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان بازار بزرگ‌ترین منطقه اقتصادی و انرژی ایران فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های فعالین این عرصه به پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی است.

    بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این معاونت، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

    برچسب ها