عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس ۶۶۹ میلیارد ریال شد

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس، ۷۶ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۶۶۹ میلیارد ریال دست به دست شد.

ارزش معاملات فرابورس ۶۶۹ میلیارد ریال شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معامله‌گران فرابورس نخستین روز هفته را با خرید و فروش 76 میلیون و 650 هزار ورقه بهادار به ارزش 668 میلیارد و 980 میلیون ریال آغاز کردند و آیفکس هم با کاهش 2.5 واحدی، روی عدد 701.68 ایستاد.
    ذوب آهن اصفهان با خرید و فروش 13 میلیون و 520 هزار سهم به ارزش 27 میلیارد و 320 میلیون ریال بشترین حجم و ارزش معاملات امروز را در اختیار گرفت.
    شرکت‌های صنعتی مینو، مهندسی تاسیسات راه آهن و کوثر مرکزی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب معادن مس تکنار، زغال سنگ پروده طبس و بیمه نوین شد.
    نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات بندری سینا و قند شیروان پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند ضمن آنکه هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه قیمت 670 تا 690 ریال معامله شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 308 هزار و 200 سهم رقم زد و داد و ستد 125 هزار و 910  ورقه مشارکت مسکن مهر در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، شرکت مهندسی صنعتی روان فن‌آور پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید، بودیم و نماد معاملاتی شرکت عمران و توسعه شاهد جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه 18 آبان، در پایان معاملات امروز متوقف شد.
    این گزارش حاکی است، بر اساس اطلاعیه اخیر مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس ایران در خصوص تعیین حداقل‌های معاملات بلوک در فرابورس ایران، معامله بلوک، معامله‌ای است که تعداد سهام یا حق‌تقدم سهام قابل معامله در آن بزرگتر از 50 برابر محدودیت حجمی سفارش در بازار عادی یا ارزش سهام یا حق‌تقدم سهام قابل معامله در آن بزرگتر از 20 میلیارد ریال و کوچک‌تر از نصاب‌های معامله عمده باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها