عصر خودرو

رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی ایرانی در مالزی

عصر بازار- رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ در مجلس شوای اسلامی در دیدار با رییس مجلس مالزی بر ضرورت رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی ایرانی در مالزی تاکید کرد.

رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی ایرانی در مالزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، حمیدرضا فولادگر درباره سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به کشور مالزی گفت: در این سفر جمعی از نمایندگان مجلس و تشکل های اقتصادی با رییس مجلس مالزی دیدار و گفتگو کردند و بر ضرورت ارتقای سطح مبادلات اقتصادی بین دو کشور تاکید شد.

    رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 در مجلس شوای اسلامی ادامه داد: دیدار با وزیر تجارت بین الملل، نمایندگان مجلس مالزی و مسؤولین وزارت کشاورزی از دیگر برنامه های کاری هیات پارلمانی جمهوری اسلامی در سفر به کشور مالزی بود.

    فولادگر تصریح کرد: گسترش روابط  اقتصادی بین ایران و مالزی و حمایت از صادرات فرآورده‌های کشاورزی و صنایع غذایی ایران در ازای واردات روغن پالم در دیدار دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

    رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 در مجلس در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، افزود: در دیدارهای دو جانبه بر رفع مشکلات بانکی فعالین اقتصادی ایرانی در مالزی تاکید شد.

    لازم به ذکر است هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در  سفر به کشور مالزی از مزارع پالم و چند شرکت صنایع غذایی و مراکز تحقیقاتی بازدید کردند.

    برچسب ها