عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

اختصاص ۲۶۶ ریال سود به ازای هر سهم "ولغدر" طی شش ماه

عصر بازار: شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۶۶ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۲۶۶ ریال سود به ازای هر سهم "ولغدر" طی شش ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لیزینگ خودرو غدیر صورت های مالی شش ماهه نخست امسال را به صورت حسابرسی نشده منتشر شد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت در دوره 6 ماهه یاد شده مبلغ 32 میلیارد و 388 میلیون ریال درآمد حاصل از عملیات لیزینگ داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه تأمین منابع مالی عملیات لیزینگ کسر شد و سود ناخالص دوره به32 میلیارد و388 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های عمومی،اداری کسر شد وپس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی به مبلغ 40 میلیارد و 847 میلیون ریال محاسبه شد.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری و درآمدهای متفرقه افزوده شد و پس از کسر مالیات از آن سود خالص دوره به 79 میلیارد و 900 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 266 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 105 میلیارد و 248 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها