عصر خودرو

در بورس «وال استریت»؛

ارزش سهام اپل در مسیر رسیدن به رکورد یک تریلیون دلار قرار گرفت

عصر بازار- سهام اپل به دلیل فروش بالای محصولات این شرکت در حال رسیدن به رکورد بی سابقه یک تریلیون دلار در بورس آمریکا است.

ارزش سهام اپل در مسیر رسیدن به رکورد یک تریلیون دلار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا  ، سهام شرکت اپل در آخرین روز معاملات هفته جاری میلادی به دلیل آمار فروش بیش از حد انتظار گوشی های این شرکت با 3.7 درصد افزایش به 174 دلار و 26 سنت به ازای هر سهم رسید و ارزش کل بازار سهام این کمپانی صاحب نام آمریکایی را از مرز 900 میلیارد دلار عبور و در آستانه رسیدن به رکورد یک تریلیون دلار قرار داد.

    در همین حال این روند صعودی سهام اپل منجر به افزایش تقریبا 32 میلیارد دلاری به ارزش کل سهام این شرکت شد و به گفته بسیاری از تحلیلگران بازار، کمپانی اپل در حال ثبت رکورد ارزش بازار سهام یک تریلیون دلاری در بورس «وال استریت» است.

    همچنین اپل قصد دارد در سه ماه پایانی امسال، 30 میلیون دستگاه «آیفون ایکس» تولید کند و پیش بینی می شود درآمد اپل در سه ماه نخست سال 2018 میلادی بین 84 تا 87 میلیارد دلار باشد که البته میانگین آن 84.18 میلیارد دلار برآورد شده است.

    بر پایه این گزارش، شرکت اپل در سه ماه سوم امسال 46 میلیون و 700 هزار دستگاه گوشی فروخته است که پیش از این رقم 46.4 میلیون دستگاه گوشی پیش بینی می شد؛ ضمن اینکه فروش دیگر محصولات این شرکت یعنی «مک» و «آی پد» هم بیش از حد انتظار گزارش می شود.

    برچسب ها