عصر خودرو

به منظور جذب سرمایه گذار خارجی:

بورس برمودا به سیستم معاملاتی نزدک مجهز شد

عصر بازار- بورس برمودا به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی، با نزدک برای راه اندازی پلتفرم معاملاتی وارد فاز جدیدی از قرارداد همکاری شد.

بورس برمودا به سیستم معاملاتی نزدک مجهز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، بورس برمودا و نزدک توافق نامه ای را به منظور ادامه ارائه تکنولوژی معاملاتی از طریق چارچوب معاملاتی مالی نزدک به امضا رساندند.

    بر اساس این گزارش، این پلتفرم معاملاتی جایگاه بورس برمودا را به عنوان یک بازار آف شور تقویت خواهد کرد تا بدین ترتیب علاوه بر سرمایه گذاران داخلی، سرمایه گذاران خارجی نیز جذب این بازار شوند.

    گرگ ووجسیچوسکی، مدیر عامل بورس برمودا در این خصوص اظهار داشت: بورس برمودا بسیار مفتخر است که از پلتفرم معاملاتی جهانی نزدک برای سیستم های معاملاتی خود استفاده کرده است و امیدوار است این تفاهم نامه جدید، بورس برمودا را در راستای بورس های توسعه یافته دنیا ارتقا دهد .

    کارلوس پاتینو، مدیر بازارهای آمریکای لاتین و کارائیب نزدک در این خصوص افزود: همکاری با بورس برمودا در سال های گذشته موجب شد تا نزدک به این نتیجه برسد که این بازار دارای عملکرد بسیار مناسب و حجم معاملات قابل توجه است. به همین دلیل نزدک به دنبال ادامه همکاری ها با این بازار است و آماده است تا تکنولوژی این بازار را به بازارهای دیگر نیز ارائه دهد.

    سیستم معاملاتی، تسویه و پایاپای، راه اندازی شاخص،نظارت بر بازار نزدک در 100 بازار بزرگ دنیا در حال استفاده است و اتاق پایاپای و بورس های مختلف در آمریکا،اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا، خاورمیانه و کارائیب از این سیستم بهره می برند.

    برچسب ها