عصر خودرو

معاون وزیر نفت :

امیدواریم شاهد حضور ۷۰ درصدی سازندگان داخلی در پروژه‌های نفتی باشیم

عصر بازار- معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم با تلاشی که از سوی سازندگان داخلی صورت می گیرد، شاهد حضور ۷۰ درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه‌های نفتی باشیم.

امیدواریم شاهد حضور ۷۰ درصدی سازندگان داخلی در پروژه‌های نفتی باشیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، حبیب الله بیطرف در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز اظهار کرد: حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی اشتغال در بر دارد و ارزش افزوده را به داخل کشور منتقل و زمینه را برای تقویت اقتصاد فراهم می کند.

    وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی به معنای رقم زدن اقتصاد مقاومتی در کشور است و این شرایط زمانی محقق می شود که تولید متکی به صنعتگران داخلی و ایرانی باشد.

    معاون وزیر تصریح کرد: در مقابل حمایت ها، از صنعتگران داخلی انتظار داریم کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و به تداوم استفاده و عمر مفید تجهیزات خود تعهد دهند و بتوانند پاسخگوی کیفیت قطعات تولیدی خود باشند.

    بیطرف خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقداماتی برای صدور گواهینامه کیفیت خدمات و محصولات تولیدی در درون کشور انجام گرفته است و این مساله می تواند به سازندگان ایرانی کمک شایانی کند.

    وی ادامه داد: صنعتگران داخلی در مقایسه با سال گذشته در تولیدات خود گام های بسیاری خوبی برداشته اند و این حرکت باید ادامه پیدا کند تا حداقل شاهد حضور 70 درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه های نفتی باشیم.

    برچسب ها