عصر خودرو

​آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی:

خدمت رسانی بانک صادرات ایران به مردم مجاهدت است

عصر بازار- آیت‌الله علوی بروجردی در دیدار با مدیر، معاونان و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان قم بانک صادرات ایران، خدمت رسانی به مردم و مشتریان بانک را مجاهدت دانست.

خدمت رسانی بانک صادرات ایران به مردم مجاهدت است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان این بانک گفت: خدمت به مردم و مشتریان در بانک، با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، یک نوع مجاهدت و ایثار است.
    مدرس حوزه علمیه قم، کار بانکداری در جامعه اسلامی را با اهمیت توصیف کرد و افزود: ایجاد اقتصاد اسلامی بدون حضور بانک غیر ممکن بوده و در این راستا پشتیبانی از تولید و به گردش درآوردن سرمایه های مردم از وظایف اصلی بانک ها است. وی در عین حال تاکید کرد: هر چند «سود، ربا نیست» ولی نباید نرخ آن خارج از توان تسهیلات گیرنده و تولیدکننده باشد.
    آیت‌الله علوی بروجردی، ضمن توصیه به جدیت در کار و خدمت به مردم، وضعیت تحریم ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، به یک اقتصاد خاص نیاز داریم و برای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" باید بانک ها را که پشتوانه اقتصاد کشور هستند تقویت کنیم. بنابراین لازم است که دولت از بانک ها پشتیانی کند.
    در این دیدار محمدرضا هاشمی نژاد، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان قم نیز، گزارشی از عملکرد این بانک در استان ارایه کرد و گفت: کارکنان بانک صادرات ایران، با تمام توان در حال ارائه خدمات به مردم کشور هستند و آمادگی داریم با تخصیص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام در جهت ایجاد اشتغال در استان کمک کنیم.
    وی با تاکید بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان قم افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و رفع مشکلات زیربنایی و صنعتی از اهداف و راهبردهای اصلی بانک صادرات ایران است.

    برچسب ها