عصر خودرو

فروش محصولات نیسان بیش از ۵۵ درصد کاهش پیدا کرد

عصر بازار- فروش محصولات شرکت نیسان در ماه گذشته میلادی، به دلیل رسوایی پرونده عدم بازرسی نهایی این خودروساز، بیش از ۵۵ درصد کاهش پیدا کرد.

فروش محصولات نیسان بیش از ۵۵ درصد کاهش پیدا کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، به دنبال تعلیق تولید محصولات نیسان در تمامی کارخانه های ژاپن به دلیل آشکار شدن رسوایی عدم بازرسی نهایی این خودروساز ژاپنی از محصولات خود، فروش اتومبیل های سواری این شرکت صاحب نام در ماه گذشته میلادی یعنی اکتبر، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن بیش از 55 درصد کاهش پیدا کرد.

    در همین حال انجمن نمایشگاه داران اتومبیل ژاپن اعلام کرد: فروش محصولات سواری نیسان در ماه اکتبر 10 هزار و 134 دستگاه ثبت شده که این رقم در مقایسه با ماه اکتبر سال 2016 میلادی، 55.2 درصد کاهش نشان می دهد.

    سقوط محصولات نیسان در پی پذیرش قصور از سوی مقامات این شرکت ژاپنی برای عدم رعایت قوانین داخلی و بازرسی نهایی خودروها و به دنبال آن، فراخوان تقریبا 1.2 میلیون دستگاه خودرو تولید و فروخته شده در ژاپن برای بازرسی مجدد، رقم خورد.

    در ماه گذشته میلادی، شرکت نیسان دومین خودروساز بزرگ ژاپنی اعلام کرد: تمام تولید ات خود در بازار ژاپن را به تعلیق درآورده است. همچنین شرکت نیسان در سال مالی گذشته خود که به ماه مارس سال جاری میلادی ختم شد، در مجموع 1.015 میلیون دستگاه خودرو در ژاپن تولید کرد و در حدود 400 هزار خودرو را در بازار داخلی فروخت.

    برچسب ها