عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

ذوب آهن از زیان به سود ناخالص رسید

عصر بازار: ذوب آهن طی اطلاعیه ای اعلام کرده که با راه اندازی پروژه ریل، فروش شرکت به ازای هر کیلو به مبلغ ۲۶۲۵۰ ریال پیش بینی شده است که حاشیه سودی برابر با ۹۵۴۹ ریال بر هر کیلو دارد و فروش آن سود ناویژه را به ۱۱۴۶ میلیارد ریال می رساند و منجر به تبدیل زیان به سود ناویژه (ناخالص) می شود.

ذوب آهن از زیان به سود ناخالص رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این اطلاعیه همچنین پیش بینی فروش شرکت 2680 هزار تن و از نظر ریالی 39 میلیارد و 194 میلیون ریال بوده که در نیمه اول سال 45 درصد آن محقق شده است و شرکت پیش بینی کرده 55 درصد دیگر در نیمه دوم محقق شود. شرکت پیش بینی کرده نرخ فروش محصولات در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول تغییری نداشته باشد.

    هزینه استهلاک هم2323 میلیارد ریال برای سال مالی 94 پیش بینی شده که 1000میلیارد ریال آن مربوط به هزینه استهلاک تجدید ارزیابی است.

    "کچاد" هم اندکی پیش بینی سودش را کاهش داده و مبلغ 518 ریال اعلام کرده و طی 6 ماه 47 درصد آن را با شناسایی مبلغ 237 ریال سود رقم زده است.

    "کدما" 6 ماهه با اختصاص 104 ریال سود معادل 20 درصد از درآمد هر سهم را در این مدت محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 96 درصدی داشته است.

    "قهکمت" برای سال مالی 95مبلغ 277 ریال سود پیش بینی کرده که نسبت به سود سال مالی 94 کاهش 22 درصدی داشته است.

    "قمرو" هم برای سال مالی 94 مبلغ 338 ریال سود برای هر سهم محقق کرده است . عملکرد شرکت نسبت به سال گذشته با کاهش 32 درصدی مواجه شده است.

    "غالبر" برای سال مالی 94 مبلغ 189 ریال سود پیش بینی کرده که طی 6 ماه مبلغ 47 ریال زیان شناسایی کرده است.

    و "ورنا" پیش بینی زیان سال مالی 95 را مبلغ 60 ریال برای هر سهم اعلام کرده که نسبت به سال مالی 94 که 90 ریال بوده است، کاهش زیان نشان می دهد که ناشی از اقاله مبایعه نامه بین شرکت و" وصندوق " است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو