عصر خودرو

مدیرعامل شرکت توانیر مطرح کرد:

ایران، نوزدهمین کشور پر مصرف برق در جهان

عصر بازار- کردی گفت: ایران در رده نوزدهم مصرف برق در جهان است، بنابراین باید الگوی مصرف اصلاح شود.

ایران، نوزدهمین کشور پر مصرف برق در جهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران  ، پنجمین رزمایش قطع برق هوشمند در حوزه وزارت نیرو با اعلام آمادگی در 1000 نقطه کشور به منظور حفظ آمادگی در مدیریت بحران با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل، ستار محمودی قائم مقام وزارت نیرو و آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در محل دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران برگزار شد.

    آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اهمیت این مانور اظهار کرد: مانوری که امروز برگزار می شود در نوع خود کم نظیر و به لحاظ مناطقی که تحت پوشش گرفته، نشان دهنده اهمیت آن است.

    وی افزود: با توجه به حساسیت و گستردگی صنعت برق کشور برپایی این گونه مانورها باعث آمادگی مشترکین و تولیدکنندگان بزرگ و در مناطق حیاتی مصرف برق خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت توانیر بیان کرد: با وجود اینکه بزرگترین ظرفیت تولیدی برق خاورمیانه و رتبه چهاردهم دنیا را در اختیار داریم، اما در رده نوزدهم مصرف برق در جهان هستیم که الگو مصرف باید اصلاح شود.

    کردی در پایان گفت: ضریب ذخیره تولید برق در زمان پیک مصرف زیر 2 درصد است،که حداقل باید 25 درصد باشد و برای رسیدن به این نقطه تلاش خواهیم کرد.

    برچسب ها