عصر خودرو

قیمت بیت کوین از مرز ۶۴۰۰ دلار هم عبور کرد

عصر بازار- قیمت بیت کوین در تازه ترین بروز رسانی با بیش از ۲۰۰ دلار افزایش در ۴۸ ساعت اخیر از مرز ۶ هزار و ۴۰۰ دلار هم عبور کرد و رکوردی جدید از خود به جای گذاشت.

قیمت بیت کوین از مرز ۶۴۰۰ دلار هم عبور کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، قیمت بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگار جهان برای اولین بار از مرز 6 هزار و 400 دلار در هر واحد گذشت و بار دیگر بیشترین قیمت را از زمان پا به عرصه گذاشتن خود در میان ارزهای دیجیتال ثبت کرد؛ این در حالی است قیمت بیت کوین در بازار معاملات دیروز با عبور از 6 هزار و 300 دلار رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشته بود.

    در همین حال بر اساس شاخص قیمت بیت کوین دسک، هر واحد بیت کوین به 6 هزار و 431 دلار و 4 سنت رسیده است. اطلاعات گردآوری شده از سطح بازارهای جهانی حاکی از آن دارد که از 48 ساعت قبل به بعد قیمت بیت کوین بیش از 6 هزار دلار در هر واحد داد و ستد شده است و همچنان از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون بیش از 500 درصد افزایش قیمت در بیت کوین مشاهده می شود.

    طی 48 ساعت گذشته بیش از 200 دلار به ارزش بیت کوین افزوده شده و کل مبلغ سرمایه گذاری بازار بیت کوین به تقریبا 106 میلیارد دلار رسیده است. بر پایه این گزارش، قیمت 10 ارز دیجیتالی محبوب دیگر جهان به غیر از بیت کوین روند نزولی به خود گرفته است.

    برچسب ها